Tilfredshed

Kære Kunde.
Tak fordi du vil hjælpe os med at blive bedre til at udvikle vores forretning.
Vi er meget interesseret i din købsoplevelse hos MAYAN, om de er af negativ karakter eller positiv karakter.
Vi bruger alle besvarelser i udvikling af MAYAN og er glade for at du vil bruge din tid til at besvarer nogle få spørgsmål.
Tak for din tid.

Venlig hilsen
Per

 

 

Tilfredshedsundersøgelse CRT 2020

  • Fra en skala fra 1 til 10, hvor 1 er meget utilfreds og 10 er meget tilfreds.
  • Fra en skala fra 1 til 10, hvor 1 er meget utilfreds og 10 er meget tilfreds.
  • Hvis du har været meget utilfreds eller meget tilfreds, beskriv kort hvad som du ikke var tilfreds med, eller beskriv kort hvad du var tilfreds med.
  • Hvis du har har forslag, ideer eller gode råd til os, er vi meget interesseret i dine synspunkrter. Skriv dem kort her.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.